Sales Stratégia

Stratégia

A helyes vállalati stratégia mindig azon az elven nyugszik, hogy tudjuk, hol tartunk és hova szeretnénk elérni. A stratégia annak az útnak a meghatározása, amelyen eljutunk a kijelölt célig.

Bár a stratégia szerkezetileg és irányát tekintve is többféle lehet, akkor igazán hatékony, ha folyamatosan igazodik a piac változásaihoz, azaz eléggé flexibilis ahhoz, hogy a tervezés során még nem ismert változókra is választ tudjon adni.

A stratégiai tervezést legjobban egy utazás nehézségeivel és döntéseivel lehet a legjobban érzékeltetni. Ha el akarok jutni Miskolcról Budapestre gépkocsival, akkor azt megtehetem főközlekedési úton, autópályán, de ezek kombinációján is. A flexibilitás ebben az esetben azt jelenti, hogy előre felkészülünk egy esetleges baleset forgalom elterelő hatására. Megvárjuk, amíg szabad lesz az eredeti útvonal vagy kerülő utat választunk? Ha megfelelő stratégiát állítottunk fel, akkor tudjuk, hogy melyik lépést érdemes megtenni és az várhatóan milyen eredményt jelent a számunkra.

A vállalati stratégia szempontjából hasonló bonyodalmat jelenthet a konkurencia reakciója, a fogyasztói szokások vagy a gazdaságpolitika változása, amelyre a már a tervezés szakaszában fel kell készülni és megfelelő válaszokat kell adni.

A csapatunk által felállított stratégia

  • egy részletes elemzésen nyugszik,
  • flexibilis, több alternatívát tartalmaz,
  • a vállalati célhoz igazodik,
  • és minden esetben olyan kivitelezési formát biztosít a vállalat részére, amelyet a mi segítségünkkel reálisan meg tud valósítani.

 

Forduljon hozzánk bizalommal!