Sales Stratégia

Vállalati értékesítési rendszerek fejlesztése

A kereslet és a kínálat közötti híd a kereskedelem. Ha önnek van már kereskedelmi rendszere, de szeretné hatékonyabbá tenni, vagy még nincs, de szeretne egyet létrehozni, mi segítünk!

Az alábbi területeken támogatjuk a munkáját:

  1. vállalat stratégiai elemzése
    • vállalat szervezeti és szerkezeti vizsgálat
    • piaci és fogyasztói környezet elemzése
    • konkurens vállalatok lehetséges lépéseinek feltérképezése
    • az erősségek és fejlesztendő területek meghatározása
  2. kereskedelmi szerkezet felülvizsgálata
    • a vállalat ellátási láncának (termelés-nagykereskedelem-kiskereskedelem-fogyasztó) felülvizsgálata
    • az erősségek és fejlesztendő területek meghatározása
  3. termék és terület specifikus értékesítési rendszer megtervezése, felállítása és üzemeltetése
    • klasszikus terület képviselői rendszer
      • értékesítés a nagykereskedelmi szintig
      • gyártói képviselet a kereskedelmi képviselőkön keresztül a teljes ellátási láncban
    • slepptúrás értékesítési rendszer
      • értékesítési képviselők közvetlen értékesítése (az áru a látogatás során bekerül az üzletbe) nagykereskedelmi és kiskereskedelmi szinten
      • gyártói képviselet az értékesítési képviselőkön keresztül a teljes ellátási láncban
      • ez a rendszer különösen eredményes impulse termékek esetén, ahol a fogyasztó egy adott pillanatban, nem előre eltervezve dönt a vásárlás mellett. Ilyen termékkör pl az édesség, a rágó, a chips-snack-ropogtatni valók.
    • teljes kereskedelmi csapat
      • kereskedelmi és értékesítési képviselők mellett polcszervizes csapat is segíti a termékek piaci megjelenését
    • több gyártó egymással nem konkuráló termékeinek egy rendszeren keresztüli képviselete
      • csökkenthető a kereskedelmi szervezet költsége

Forduljon hozzánk bizalommal!